Rejestracja
- Wyłącz formularz rejestracyjny
- Agenda wydarzeń: Treść etapu
- Rezerwacja noclegów: Treść etapu
- Etap IV: Podsumowanie
- Etap V: Potwierdzenie
- Etap VI: Email
- Formularz rejestracyjny: Treść etapu
- Proces rejestracji: Proces rejestracji
- Proces rejestracji: Kody rejestracji
- Formularz rejestracyjny: Rodzaje uczestników
- Formularz rejestracyjny: Formularz rejestracyjny
- Formularz rejestracyjny: Klauzule
- Formularz rejestracyjny: Regulaminy
- Agenda wydarzeń: Obiekty
- Agenda wydarzeń: Agenda
- Agenda wydarzeń: Pozycje obowiązkowe
- Agenda wydarzeń: Reguły blokowania
- Rezerwacja noclegów: Hotele
- Rezerwacja noclegów: Warunki rezerwacji
- Proces rejestracji: Formularz zewnętrzny
Płatności
- Cennik uczestnictwa i usług: Waluty
- Konfiguracja dokumentów: Parametry dokumentów
- Wiadomości e-mail: Potwierdzenie transakcji
- Kody rabatowe
- Wiadomości e-mail: Przypomnienie o płatności
- Metody płatności
- Cennik uczestnictwa i usług: Stawki VAT
- Cennik uczestnictwa i usług: Edycja cennika
- Konfiguracja dokumentów: Dane nabywcy
- Konfiguracja dokumentów: Dane sprzedawcy
- Wiadomości e-mail: Anulacja rejestracji
Generator PDF
Obsługa gości
Raporty
- Listy obecności
- Uczestnicy
- Uczestnicy: karta uczestnika
- Miejsca wolne
- Płatności
- Ankiety: Karta ankiety
- Komentarze
- Ankiety
- Uczestnicy: Importuj rejestracje
- Uczestnicy: Zdefiniuj importowane dane
- Uczestnicy: zarządzaj grupami
- Uczestnicy: Generowanie raportu XLS
- Ankiety: Przypisz kolumny pliku XLS do pól formularza ankiet
- Ankiety: Generowanie raportu XLS
- Ankiety: zarządzaj grupami
- Ankiety: Importuj rejestracje
Konfiguracja systemu
- Branding strony: Nazwa i opis serwisu
- Konfiguracja SMS: Treść Wiadomości
- Tłumaczenia: Słownik
- Obsługa gości
- Branding strony: Nagłówek serwisu
- Branding strony: Baner główny
- Tłumaczenia: Wersje językowe
- Konfiguracja e-mail: Nadawcy wiadomości
- Konfiguracja e-mail: Odbiorcy Wiadomości
- Blokada dostępu
- Tłumaczenia: Lista krajów
- Branding strony: Nagłówek wiadomości
- Branding strony: Czcionki serwisu
- Konfiguracja SMS: Dostawca Bramki SMS
Statystyka
Panel widoczny po przejściu do sekcji zawiera listę kodów rabatowych przedstawioną w formie tabelarycznej.
- Nad tabelą znajdziesz funkcję umożliwiającą ograniczenie liczby widocznych na pojedynczym ekranie kodów oraz wyszukiwarkę fraz kluczowych.
- Kolumna Kod zawiera pola służące do wprowadzenia ciągu znaków unikalnego kodu rabatowego. Jeśli planujesz zaoferować uczestnikom kody w dużych ilościach i chcesz wygenerować je w sposób automatyczny, to skorzystaj z funkcji dostępnej za pomocą przycisku dodaj wiele kodów. Ta opcja jest opisana niżej.
- Kolumny Ważny od/do pozwalające na ustalenie terminu obowiązywania kodu.
- Pola w kolumnie Ilość użyć pozwalają na tworzenie kodów wielokrotnego użytku. Podanie liczby umożliwia utworzenie kodu, który wygaśnie po jego n-krotnym użyciu.
- Pole w kolumnie Wartość rabatu (%). Będzie to liczba 0-100, która odpowiada rabatowi 0-100%.
- Kolumna Opcje objęte rabatem oferuje selektor listy opcji agendy objętych upustem za pomocą wybranego kodu.
- Ikona umożliwiająca usunięcie danego kodu.
- Za pomocą przycisku dodaj kod dodasz do tabeli kodów kolejny wiersz.
- Wspomniany wyżej przycisk dodaj wiele kodów otwiera osobne okno (tzw. modal) z interfejsem umożliwiającym zdefiniowanie:
- Liczby kodów, które chcemy wygenerować,
- Zakresu czasu ważności kodów,
- Ilości użyć każdego z generowanych kodów,
- Wartości rabatu (%) obowiązującej dla każdego z generowanych kodów,
- Opcji objętych upustem. - Przycisk Pobierz raport pozwala na wyeksportowanie danych dostępnych w tabeli do pliku .xls i zapisanie go na dysku.
- Po wprowadzeniu wszystkich modyfikacji lub nowych kodów nie zapomnij użyć przycisku Zapisz.