Obsługa gości

  1. Recepcja
  2. Kontrola dostępu

Statystyka

  1. Terminologia

Panel widoczny po przejściu do sekcji zawiera listę kodów rabatowych przedstawioną w formie tabelarycznej.

  • Nad tabelą znajdziesz funkcję umożliwiającą ograniczenie liczby widocznych na pojedynczym ekranie kodów oraz wyszukiwarkę fraz kluczowych.
  • Kolumna Kod zawiera pola służące do wprowadzenia ciągu znaków unikalnego kodu rabatowego. Jeśli planujesz zaoferować uczestnikom kody w dużych ilościach i chcesz wygenerować je w sposób automatyczny, to skorzystaj z funkcji dostępnej za pomocą przycisku dodaj wiele kodów. Ta opcja jest opisana niżej.
  • Kolumny Ważny od/do pozwalające na ustalenie terminu obowiązywania kodu.
  • Pola w kolumnie Ilość użyć pozwalają na tworzenie kodów wielokrotnego użytku. Podanie liczby umożliwia utworzenie kodu, który wygaśnie po jego n-krotnym użyciu.
  • Pole w kolumnie Wartość rabatu (%). Będzie to liczba 0-100, która odpowiada rabatowi 0-100%.
  • Kolumna Opcje objęte rabatem oferuje selektor listy opcji agendy objętych upustem za pomocą wybranego kodu.
  • Ikona umożliwiająca usunięcie danego kodu.
  • Za pomocą przycisku dodaj kod dodasz do tabeli kodów kolejny wiersz.
  • Wspomniany wyżej przycisk dodaj wiele kodów otwiera osobne okno (tzw. modal) z interfejsem umożliwiającym zdefiniowanie:
    - Liczby kodów, które chcemy wygenerować,
    - Zakresu czasu ważności kodów,
    - Ilości użyć każdego z generowanych kodów,
    - Wartości rabatu (%) obowiązującej dla każdego z generowanych kodów,
    - Opcji objętych upustem.
  • Przycisk Pobierz raport pozwala na wyeksportowanie danych dostępnych w tabeli do pliku .xls i zapisanie go na dysku.
  • Po wprowadzeniu wszystkich modyfikacji lub nowych kodów nie zapomnij użyć przycisku Zapisz.

 

 

 

 

Ta strona używa cookies celem umożliwienia rejestracji uczestników wydarzenia i obsługi procesów pokrewnych. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję