Obsługa gości

  1. Recepcja
  2. Kontrola dostępu

Statystyka

  1. Terminologia

System umożliwia automatyczną lub manualną wysyłkę wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie transakcji. Do takich wiadomości zwykle załączana jest faktura VAT, lecz można z tej opcji zrezygnować. Jeśli nie chcesz, aby aplikacja załączała do wiadomości jakiekolwiek dokumenty księgowe, odznacz checkbox Włącz wystawianie i pobieranie faktur VAT. Domyślnie opcja jest włączona.

Wiadomość potwierdzająca transakcję jest wysyłana z systemu:

  • automatycznie - w przypadku płatności elektronicznych skonfigurowanych w sekcji Metody Płatności, dla których oznaczono checkbox Po poprawnej płatności automatycznie wyślij e-mail z potwierdzeniem transakcji,
  • manualnie - za pomocą przycisku wyślij potwierdzenie transakcji znajdującego się na karcie uczestnika (Raporty: Uczestnicy), w przypadku gdy procesowane są płatności zwykłym przelewem lub gdy zechcesz manualnie wyzwalać wysyłkę wiadomości potwierdzającej transakcję dla elektronicznych metod płatności.

W wiadomości potwierdzającej transakcję prezentujemy zwykle dane uczestnika zebrane podczas procesu rejestracji. Jest to łatwe dzięki tagom odwołującym się do pól formularza.

Aby ułatwić Ci pracę, osadziliśmy w systemie przykładowy szablon HTML wiadomości z potwierdzeniem transakcji. Kod HTML szablonu możesz dowolnie modyfikować, korzystając z opisanych niżej funkcji:

  • Selektor wersji językowej szablonu wiadomości e-mail z potwierdzeniem transakcji oznaczony etykietą wybrany język umożliwia przełączenie panelu edycji w tryb innej wersji. Przełączenie na inną wersję językową spowoduje przeładowanie ekranu, więc pamiętaj o zapisaniu zmian dla wcześniej podjętej edycji.
  • Pole Temat służy do wprowadzenia właściwego dla wybranej wersji językowej tematu wiadomości.
  • Pole Odpowiedz do umożliwia wybór jednego z odbiorczych adresów e-mail dodanych w sekcji Konfiguracja E-mail. Uwaga: jeżeli pozostawisz to pole puste, wszystkie odpowiedzi będą kierowane na adres nadawcy, a w efekcie nie będziesz mieć do nich dostępu.
  • Pole Wyślij kopię do pozwoli Ci na wprowadzenie adresu e-mail, na który system będzie wysyłał kopię każdego potwierdzenia transakcji.
  • Największą część interfejsu stanowi edytor treści oparty o popularną bibliotekę TinyMCE. Edytor umożliwia edycję wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie transakcji w trybie wizualnym oraz wykorzystanie kodu HTML. Jest to szczególnie przydatne, gdy szablon wiadomości został przygotowany za pomocą zewnętrznego narzędzia i wygodniej jest skorzystać z oryginalnego kodu.
  • Panel Tagi korespondencji seryjnej zawiera podzieloną na grupy listę przycisków wywołujących w edytorze różne tagi: systemowe, pól formularza, dodatkowe, załączników PDF.
  • Dla tagów pól formularza i pól ankiet można wybierać pomiędzy tagiem pozbawionym etykiety (wówczas w treści generuje się wartość danego pola, czyli np. tag [rf03#email] wywoła wartość support@conrego.com) lub tagiem z modyfikatorem "|withlabel" (powoduje to, że tag wywoła zawartość pola formularza, którą wypełnił uczestnik wraz z etykietą zawierającą nazwę pola, np.: E-mail: support@conrego.com). Co ważne, tag z modyfikatorem "|withlabel" będzie generował etykietę tylko wtedy, kiedy dane pole ma jakąś wartość. Na przykład, gdy uczestnik nie poda imienia (bo konfiguracja systemu pozwala na pominięcie tego pola), to tag [rf02#imie|withlabel] nie wywoła żadnej treści.
  • Za pomocą przycisku Zapisz utrwal zmiany wprowadzone w szablonie wiadomości z potwierdzeniem transakcji dla wybranej wersji językowej.

 

 

 

 

Ta strona używa cookies celem umożliwienia rejestracji uczestników wydarzenia i obsługi procesów pokrewnych. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję