Rejestracja
- Wyłącz formularz rejestracyjny
- Agenda wydarzeń: Treść etapu
- Rezerwacja noclegów: Treść etapu
- Etap IV: Podsumowanie
- Etap V: Potwierdzenie
- Etap VI: Email
- Formularz rejestracyjny: Treść etapu
- Proces rejestracji: Proces rejestracji
- Proces rejestracji: Kody rejestracji
- Formularz rejestracyjny: Rodzaje uczestników
- Formularz rejestracyjny: Formularz rejestracyjny
- Formularz rejestracyjny: Klauzule
- Formularz rejestracyjny: Regulaminy
- Agenda wydarzeń: Obiekty
- Agenda wydarzeń: Agenda
- Agenda wydarzeń: Pozycje obowiązkowe
- Agenda wydarzeń: Reguły blokowania
- Rezerwacja noclegów: Hotele
- Rezerwacja noclegów: Warunki rezerwacji
- Proces rejestracji: Formularz zewnętrzny
Płatności
- Cennik uczestnictwa i usług: Waluty
- Konfiguracja dokumentów: Parametry dokumentów
- Wiadomości e-mail: Potwierdzenie transakcji
- Kody rabatowe
- Wiadomości e-mail: Przypomnienie o płatności
- Metody płatności
- Cennik uczestnictwa i usług: Stawki VAT
- Cennik uczestnictwa i usług: Edycja cennika
- Konfiguracja dokumentów: Dane nabywcy
- Konfiguracja dokumentów: Dane sprzedawcy
- Wiadomości e-mail: Anulacja rejestracji
Generator PDF
Obsługa gości
Raporty
- Listy obecności
- Uczestnicy
- Uczestnicy: karta uczestnika
- Miejsca wolne
- Płatności
- Ankiety: Karta ankiety
- Komentarze
- Ankiety
- Uczestnicy: Importuj rejestracje
- Uczestnicy: Zdefiniuj importowane dane
- Uczestnicy: zarządzaj grupami
- Uczestnicy: Generowanie raportu XLS
- Ankiety: Przypisz kolumny pliku XLS do pól formularza ankiet
- Ankiety: Generowanie raportu XLS
- Ankiety: zarządzaj grupami
- Ankiety: Importuj rejestracje
Konfiguracja systemu
- Branding strony: Nazwa i opis serwisu
- Konfiguracja SMS: Treść Wiadomości
- Tłumaczenia: Słownik
- Obsługa gości
- Branding strony: Nagłówek serwisu
- Branding strony: Baner główny
- Tłumaczenia: Wersje językowe
- Konfiguracja e-mail: Nadawcy wiadomości
- Konfiguracja e-mail: Odbiorcy Wiadomości
- Blokada dostępu
- Tłumaczenia: Lista krajów
- Branding strony: Nagłówek wiadomości
- Branding strony: Czcionki serwisu
- Konfiguracja SMS: Dostawca Bramki SMS
Statystyka
System umożliwia automatyczną lub manualną wysyłkę wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie transakcji. Do takich wiadomości zwykle załączana jest faktura VAT, lecz można z tej opcji zrezygnować. Jeśli nie chcesz, aby aplikacja załączała do wiadomości jakiekolwiek dokumenty księgowe, odznacz checkbox Włącz wystawianie i pobieranie faktur VAT. Domyślnie opcja jest włączona.
Wiadomość potwierdzająca transakcję jest wysyłana z systemu:
- automatycznie - w przypadku płatności elektronicznych skonfigurowanych w sekcji Metody Płatności, dla których oznaczono checkbox Po poprawnej płatności automatycznie wyślij e-mail z potwierdzeniem transakcji,
- manualnie - za pomocą przycisku wyślij potwierdzenie transakcji znajdującego się na karcie uczestnika (Raporty: Uczestnicy), w przypadku gdy procesowane są płatności zwykłym przelewem lub gdy zechcesz manualnie wyzwalać wysyłkę wiadomości potwierdzającej transakcję dla elektronicznych metod płatności.
W wiadomości potwierdzającej transakcję prezentujemy zwykle dane uczestnika zebrane podczas procesu rejestracji. Jest to łatwe dzięki tagom odwołującym się do pól formularza.
Aby ułatwić Ci pracę, osadziliśmy w systemie przykładowy szablon HTML wiadomości z potwierdzeniem transakcji. Kod HTML szablonu możesz dowolnie modyfikować, korzystając z opisanych niżej funkcji:
- Selektor wersji językowej szablonu wiadomości e-mail z potwierdzeniem transakcji oznaczony etykietą wybrany język umożliwia przełączenie panelu edycji w tryb innej wersji. Przełączenie na inną wersję językową spowoduje przeładowanie ekranu, więc pamiętaj o zapisaniu zmian dla wcześniej podjętej edycji.
- Pole Temat służy do wprowadzenia właściwego dla wybranej wersji językowej tematu wiadomości.
- Pole Odpowiedz do umożliwia wybór jednego z odbiorczych adresów e-mail dodanych w sekcji Konfiguracja E-mail. Uwaga: jeżeli pozostawisz to pole puste, wszystkie odpowiedzi będą kierowane na adres nadawcy, a w efekcie nie będziesz mieć do nich dostępu.
- Pole Wyślij kopię do pozwoli Ci na wprowadzenie adresu e-mail, na który system będzie wysyłał kopię każdego potwierdzenia transakcji.
- Największą część interfejsu stanowi edytor treści oparty o popularną bibliotekę TinyMCE. Edytor umożliwia edycję wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie transakcji w trybie wizualnym oraz wykorzystanie kodu HTML. Jest to szczególnie przydatne, gdy szablon wiadomości został przygotowany za pomocą zewnętrznego narzędzia i wygodniej jest skorzystać z oryginalnego kodu.
- Panel Tagi korespondencji seryjnej zawiera podzieloną na grupy listę przycisków wywołujących w edytorze różne tagi: systemowe, pól formularza, dodatkowe, załączników PDF.
- Dla tagów pól formularza i pól ankiet można wybierać pomiędzy tagiem pozbawionym etykiety (wówczas w treści generuje się wartość danego pola, czyli np. tag [rf03#email] wywoła wartość support@conrego.com) lub tagiem z modyfikatorem "|withlabel" (powoduje to, że tag wywoła zawartość pola formularza, którą wypełnił uczestnik wraz z etykietą zawierającą nazwę pola, np.: E-mail: support@conrego.com). Co ważne, tag z modyfikatorem "|withlabel" będzie generował etykietę tylko wtedy, kiedy dane pole ma jakąś wartość. Na przykład, gdy uczestnik nie poda imienia (bo konfiguracja systemu pozwala na pominięcie tego pola), to tag [rf02#imie|withlabel] nie wywoła żadnej treści.
- Za pomocą przycisku Zapisz utrwal zmiany wprowadzone w szablonie wiadomości z potwierdzeniem transakcji dla wybranej wersji językowej.