Obsługa gości

  1. Recepcja
  2. Kontrola dostępu

Statystyka

  1. Terminologia

Interfejs tworzenia aktualności składa się z następujących elementów:

  • Pole Tytuł umożliwia modyfikację nazwy wpisu.
  • Pole Adres URL uzupełnij, by wprowadzić dla swojego wpisu możliwie najtrafniejsze słowa kluczowe odpowiadające treści i oddziel je krótkimi myślnikami (np. przykladowa-podstrona) ponieważ będą one częścią adresu strony. Właściwie przygotowany adres podstrony znacząco wpłynie na jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Opcja zastosowania zewnętrznego adresu URL umożliwia podanie adresu poza strukturą Twojej strony, który zostanie przypisany do odnośnika danej aktualności.
  • Pole Data służy do wyboru daty, która powinna zostać przypisana do wpisu jako umowna data publikacji. UWAGA: Rzeczywisty czas publikacji nie jest zależny od podanej daty. Strona po zakończeniu jej edycji jest publikowana automatycznie!
  • Selektor Wersja językowa pozwoli Ci określić wersję językową, do której wybrany wpis ma zostać przypisany.
  • Pole tekstowe Skrót treści (lead) umożliwia wprowadzenie treści skróconej wpisu (widocznego na liście aktualności ).
  • Przycisk Dodaj elementy strony otworzy osobne okno zawierające listę skonfigurowanych elementów strony internetowej, które możesz aktywować dla wybranego wpisu. Interfejs panelu umożliwia manipulowanie widocznością i kolejnością elementów widocznych na wybranej podstronie. Elementy tworzymy w osobnej sekcji. 
  • Największą część interfejsu stanowi edytor treści oparty o popularną bibliotekę TinyMCE. Edytor umożliwia modyfikację treści w trybie wizualnym oraz wykorzystanie kodu HTML.
  • Nie zapomnij zapisać dokonanych zmian za pomocą przycisku Zapisz!

 

 

 

 

Ta strona używa cookies celem umożliwienia rejestracji uczestników wydarzenia i obsługi procesów pokrewnych. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję