Rejestracja
- Wyłącz formularz rejestracyjny
- Agenda wydarzeń: Treść etapu
- Rezerwacja noclegów: Treść etapu
- Etap IV: Podsumowanie
- Etap V: Potwierdzenie
- Etap VI: Email
- Formularz rejestracyjny: Treść etapu
- Proces rejestracji: Proces rejestracji
- Proces rejestracji: Kody rejestracji
- Formularz rejestracyjny: Rodzaje uczestników
- Formularz rejestracyjny: Formularz rejestracyjny
- Formularz rejestracyjny: Klauzule
- Formularz rejestracyjny: Regulaminy
- Agenda wydarzeń: Obiekty
- Agenda wydarzeń: Agenda
- Agenda wydarzeń: Pozycje obowiązkowe
- Agenda wydarzeń: Reguły blokowania
- Rezerwacja noclegów: Hotele
- Rezerwacja noclegów: Warunki rezerwacji
- Proces rejestracji: Formularz zewnętrzny
Płatności
- Cennik uczestnictwa i usług: Waluty
- Konfiguracja dokumentów: Parametry dokumentów
- Wiadomości e-mail: Potwierdzenie transakcji
- Kody rabatowe
- Wiadomości e-mail: Przypomnienie o płatności
- Metody płatności
- Cennik uczestnictwa i usług: Stawki VAT
- Cennik uczestnictwa i usług: Edycja cennika
- Konfiguracja dokumentów: Dane nabywcy
- Konfiguracja dokumentów: Dane sprzedawcy
- Wiadomości e-mail: Anulacja rejestracji
Generator PDF
Obsługa gości
Raporty
- Listy obecności
- Uczestnicy
- Uczestnicy: karta uczestnika
- Miejsca wolne
- Płatności
- Ankiety: Karta ankiety
- Komentarze
- Ankiety
- Uczestnicy: Importuj rejestracje
- Uczestnicy: Zdefiniuj importowane dane
- Uczestnicy: zarządzaj grupami
- Uczestnicy: Generowanie raportu XLS
- Ankiety: Przypisz kolumny pliku XLS do pól formularza ankiet
- Ankiety: Generowanie raportu XLS
- Ankiety: zarządzaj grupami
- Ankiety: Importuj rejestracje
Konfiguracja systemu
- Branding strony: Nazwa i opis serwisu
- Konfiguracja SMS: Treść Wiadomości
- Tłumaczenia: Słownik
- Obsługa gości
- Branding strony: Nagłówek serwisu
- Branding strony: Baner główny
- Tłumaczenia: Wersje językowe
- Konfiguracja e-mail: Nadawcy wiadomości
- Konfiguracja e-mail: Odbiorcy Wiadomości
- Blokada dostępu
- Tłumaczenia: Lista krajów
- Branding strony: Nagłówek wiadomości
- Branding strony: Czcionki serwisu
- Konfiguracja SMS: Dostawca Bramki SMS
Statystyka
Regulaminy najczęściej stosujemy, by załączyć do klauzuli dłuższy tekst pełnej zgody lub zobowiązania. Edycja regulaminów jest podobna do edycji podstron serwisu i w rzeczywistości efektem dodawania regulaminu za pomocą zakładki Regulaminy będzie zapisywanie w bazie systemu nowych podstron.
- Pole Tytuł okienka (popup) służy do wprowadzenia treści, która pojawi się w nagłówku okna z regulaminem. Będzie to też nazwa podstrony, która będzie widoczna w systemie nawigacji Twojego serwisu jeśli włączysz widoczność tej podstrony w nawigacji za pomocą modułu Serwis.
- Tekst linku umożliwia wprowadzenie treści, pod którą zostanie podpięty w sekcji Klauzule link do okna z regulaminem.
- Pole Bezpośredni adres URL umożliwia wprowadzenie unikalnego ciągu znaków, który będzie częścią adresu strony z regulaminem (ten ciąg znaków występuje po nazwie domeny i będzie widoczny w pasku adresu Twojej przeglądarki).
- Ikona rozwinie panel edycji treści regulaminu.
- Ikoną usuniesz przygotowany regulamin.
- Za pomocą przycisku Dodaj nowy regulamin możesz przygotować różne wersje regulaminów, w tym regulaminy dla różnych wersji językowych dostępnych dla Twojego wdrożenia. Miej jednak na uwadze, że umowna jest decyzja, który z regulaminów posłuży jako wersja angielska czy polska. To tylko kwestia linku do regulaminu, który osadzisz w jednej z klauzul, bowiem regulaminy nie są przypisane do żadnej konkretnej wersji językowej.
- Po wprowadzeniu wszelkich zmian nie zapomnij użyć przycisku Zapisz.