Obsługa gości

  1. Recepcja
  2. Kontrola dostępu

Statystyka

  1. Terminologia

Regulaminy najczęściej stosujemy, by załączyć do klauzuli dłuższy tekst pełnej zgody lub zobowiązania. Edycja regulaminów jest podobna do edycji podstron serwisu i w rzeczywistości efektem dodawania regulaminu za pomocą zakładki Regulaminy będzie zapisywanie w bazie systemu nowych podstron. 

  • Pole Tytuł okienka (popup) służy do wprowadzenia treści, która pojawi się w nagłówku okna z regulaminem. Będzie to też nazwa podstrony, która będzie widoczna w systemie nawigacji Twojego serwisu jeśli włączysz widoczność tej podstrony w nawigacji za pomocą modułu Serwis.
  • Tekst linku umożliwia wprowadzenie treści, pod którą zostanie podpięty w sekcji Klauzule link do okna z regulaminem.
  • Pole Bezpośredni adres URL umożliwia wprowadzenie unikalnego ciągu znaków, który będzie częścią adresu strony z regulaminem (ten ciąg znaków występuje po nazwie domeny i będzie widoczny w pasku adresu Twojej przeglądarki).
  • Ikona rozwinie panel edycji treści regulaminu.
  • Ikoną usuniesz przygotowany regulamin.
  • Za pomocą przycisku Dodaj nowy regulamin możesz przygotować różne wersje regulaminów, w tym regulaminy dla różnych wersji językowych dostępnych dla Twojego wdrożenia. Miej jednak na uwadze, że umowna jest decyzja, który z regulaminów posłuży jako wersja angielska czy polska. To tylko kwestia linku do regulaminu, który osadzisz w jednej z klauzul, bowiem regulaminy nie są przypisane do żadnej konkretnej wersji językowej.
  • Po wprowadzeniu wszelkich zmian nie zapomnij użyć przycisku Zapisz.

 

 

 

 

Ta strona używa cookies celem umożliwienia rejestracji uczestników wydarzenia i obsługi procesów pokrewnych. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję