Obsługa gości

  1. Recepcja
  2. Kontrola dostępu

Statystyka

  1. Terminologia

Interfejs tworzenia grup jest zmienny w zależności od czynności, jakie podejmujesz.

  • Przycisk Utwórz nową grupę otwiera panel zawierający filtry:
    - status rejestracji, dzięki któremu do grupy będziemy mogli dodać zgłoszenia o określonych statusach,
    - słowo kluczowe, dzięki któremu możemy ograniczyć zawartość grupy do zgłoszeń np. zawierających adresy e-mail w wybranej domenie (wpisz @nazwadomeny.com i sprawdź działanie filtru),
    - rejestracja od-do, który pozwoli nam na zawężenie rejestracji do tych, które zostały sporządzone w określonym przedziale czasu,
    - język rejestracji, pozwalający na uwzględnienie w grupie zgłoszeń sporządzonych w określonej wersji językowej wdrożenia,
    - obecność, dzięki któremu możemy stworzyć grupę zgłoszeń na podstawie obecności uczestników na wydarzeniu (na podstawie obecności odnotowanej za pomocą sekcji Recepcja)
    - rodzaj uczestnictwa, umożliwiający wyodrębnienie zgłoszeń dla wybranych rodzajów uczestnictwa,
    - wg wybranej opcji, pozwalający na zawężanie listy uczestników w grupie do osób, które zarejestrowały się na wybrane punkty agendy,
    - wg wybranego noclegu, dzięki któremu zawęzimy grupę do osób, które zarezerwowały wybrane hotele,
    - kodu rabatowego, dzięki któremu zawęzimy grupę do osób, które wykorzystały wskazany kod rabatowy.
  • Przycisk Otwórz zapisaną grupę umożliwia wczytanie istniejącej grupy w celu odtworzenia jej zawartości i późniejszego zapisu pod inną nazwą. UWAGA: nazwy grup muszą być unikatowe!
  • Poza filtrami, w tym widoku dostępny jest panel wyświetlający rekordy uczestników spełniające określone kryteria.
  • Poniżej panelu znajdziesz pole tekstowe (służące do wprowadzenia nazwy tworzonej grupy) powiązane z przyciskiem Zapisz grupę. Podanie nazwy i zapis grupy spowoduje, że zostanie utworzona nowa grupa do późniejszego użytku.
  • Interfejs oferuje jeszcze dodatkowe funkcje ukryte pod ikonami:
    - - masowo odwraca wybór wszystkich zgłoszeń w panelu podglądu grupy,
    - - masowo resetuje oznaczenia wyboru zgłoszeń widocznych w panelu podglądu grupy,
    - - przenosi wybrane zgłoszenia z panelu podglądu grupy do panelu schowka podręcznego,
    - - otwiera panel schowka podręcznego,
    - - aktywuje selektor grup oraz dwa przyciski Usuń uczestników i Dodaj uczestników. Ta funkcja służy do szybkiego dodawania do istniejącego zbioru uczestników widocznego w panelu podglądu grupy rekordów stanowiących część innej grupy lub ich usuwania z listy.

    Przykład: Masz grupę A i planujesz wysłać do niej mailing, lecz od tamtej pory kilka osób z grupy A anulowało rejestrację. Jeśli stworzysz grupę B zawierającą rejestracje anulowane to za pomocą przycisku Usuń uczestników możesz usunąć członków grupy B z listy podglądu grupy A. Nową grupę zapiszesz jako grupę C i do nich skierujesz planowany mailing.

 

 

 

 

Ta strona używa cookies celem umożliwienia rejestracji uczestników wydarzenia i obsługi procesów pokrewnych. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję