Rejestracja
- Wyłącz formularz rejestracyjny
- Agenda wydarzeń: Treść etapu
- Rezerwacja noclegów: Treść etapu
- Etap IV: Podsumowanie
- Etap V: Potwierdzenie
- Etap VI: Email
- Formularz rejestracyjny: Treść etapu
- Proces rejestracji: Proces rejestracji
- Proces rejestracji: Kody rejestracji
- Formularz rejestracyjny: Rodzaje uczestników
- Formularz rejestracyjny: Formularz rejestracyjny
- Formularz rejestracyjny: Klauzule
- Formularz rejestracyjny: Regulaminy
- Agenda wydarzeń: Obiekty
- Agenda wydarzeń: Agenda
- Agenda wydarzeń: Pozycje obowiązkowe
- Agenda wydarzeń: Reguły blokowania
- Rezerwacja noclegów: Hotele
- Rezerwacja noclegów: Warunki rezerwacji
- Proces rejestracji: Formularz zewnętrzny
Płatności
- Cennik uczestnictwa i usług: Waluty
- Konfiguracja dokumentów: Parametry dokumentów
- Wiadomości e-mail: Potwierdzenie transakcji
- Kody rabatowe
- Wiadomości e-mail: Przypomnienie o płatności
- Metody płatności
- Cennik uczestnictwa i usług: Stawki VAT
- Cennik uczestnictwa i usług: Edycja cennika
- Konfiguracja dokumentów: Dane nabywcy
- Konfiguracja dokumentów: Dane sprzedawcy
- Wiadomości e-mail: Anulacja rejestracji
Generator PDF
Obsługa gości
Raporty
- Listy obecności
- Uczestnicy
- Uczestnicy: karta uczestnika
- Miejsca wolne
- Płatności
- Ankiety: Karta ankiety
- Komentarze
- Ankiety
- Uczestnicy: Importuj rejestracje
- Uczestnicy: Zdefiniuj importowane dane
- Uczestnicy: zarządzaj grupami
- Uczestnicy: Generowanie raportu XLS
- Ankiety: Przypisz kolumny pliku XLS do pól formularza ankiet
- Ankiety: Generowanie raportu XLS
- Ankiety: zarządzaj grupami
- Ankiety: Importuj rejestracje
Konfiguracja systemu
- Branding strony: Nazwa i opis serwisu
- Konfiguracja SMS: Treść Wiadomości
- Tłumaczenia: Słownik
- Obsługa gości
- Branding strony: Nagłówek serwisu
- Branding strony: Baner główny
- Tłumaczenia: Wersje językowe
- Konfiguracja e-mail: Nadawcy wiadomości
- Konfiguracja e-mail: Odbiorcy Wiadomości
- Blokada dostępu
- Tłumaczenia: Lista krajów
- Branding strony: Nagłówek wiadomości
- Branding strony: Czcionki serwisu
- Konfiguracja SMS: Dostawca Bramki SMS
Statystyka
PDF files are generated for groups of attendees created beforehand. The PDF file generated for a group of attendees is a multipage document - a page per attendee.
The interface includes:
- The Create group or select an existing group select - click the link to create the group of attendees if it has not yet been created. NOTICE: You need to select a group to continue the PDF generation process.
- The Sort pages by select lets you choose whether you want the pages of the document to be sorted by attendees' first names or surnames.
- Select the Template you created with the features of the Edit PDF Template tab.
- Provide the name of the generated PDF file (no spaces or special characters) in the last field in this line. To initiate PDF file generation, hit the Create file button.
- Above the table, there are tools that allow you to limit the amount of displayed records (Show N record(s) per page) and search them by keywords.
- The File name column contains generated files' names to help you find the one you are looking for.
- The column Group of attendees contains the name of the group this file was generated for.
- The Template column contains the template used to generate the file and the link to open this file in the editor.
- The next column contains information about the number of Pages in this document. It is equal to the number of attendees in the group this file was created for.
- The Changes report column contains a button you can click to check if the file was generated properly and if the application made any changes to the file (e.g. scaling selected fonts).
- The column Created contains the timestamp of the file.
- The last column houses three icons that let you manage the records. Most importantly, you can download the file with the Download PDF icon.